#mitvettemmostanság

by - április 20, 2018


Mostanában elég sok mindent sikerült beszereznem, van, amit csak úgy, megláttam, hát megvettem alapon, van, amit már terveztem, hogy kipróbálom, valamint a nagy része a zsákmánynak ruha. Szóval reeengeteg ruha lesz ebben a bejegyzésben, és itt szabadjon is megjegyeznem, nem egyszeri bevásárlás alkalmával tettem szert ezekre, a legtöbb felsőt korábban vettem, csak nem jutottam még el a blogig azzal, hogy meg is mutassam őket. Valamint van egy kakukktojás is, mert azt rendeltem, és nemrégiben érkezett meg, azóta pedig bele vagyok szerelmesedve... de ne szaladjunk ennyire előre.

Egy ideje agyalok azon, hogy ki kellene próbálni egy száraz sampont, mert sajnos nem mindig van kedvem-erőm-időm hajat mosni, és bár nem zsírosodik (tudom, cserélnétek egy csomóan velem, de esküszöm, inkább zsírosodna, minthogy az ekcémával küzdjek a fejbőrömön is T_T), ráfér ilyenkor is a felfrissülés, mert biza' kiszárad a hajacska is, és szerte-szét áll. Nos, nem akartam sokat költeni rá, mert az sem biztos, hogy sikerül kihasználnom, akkor meg ugye minek szánjak rá 1-2 ezer forintot. Így a Balea mellett döntöttem, és mivel csak világos és sötét hajra volt ezen kívül, a kókuszt választottam. Ami amúgy meglepően kellemes illatot ad a hajamnak, és érezhetően frissebb, dúsabb hatást nyújt, amolyan "épp most mostam hajat" érzés. Úgyhogy remélhetőleg el fogom használni, mert amúgy tökéletesen megérte az a 600 (?) forint, amit kiadtam érte.


Hasonló maszkot már próbáltam, az DM-es volt, ezt most a Müllerben vettem, még nem próbáltam, viszont a DM-es változat nem volt rossz - igaz, semmi extra sem, de néha szükségét érzem, hogy elkezdjek tudatos nő lenni, aki odafigyel magára, és arcápolási rutint akar bevezetni az életébe, amiből aztán semmi sem lesz... Szóval erről még nem igazán tudok véleményt nyilvánítani, de majd instagram-on biztosan megosztom a tapasztalataimat.


Korábban vettem WU2-t, aztán rájöttem, hogy "ez nekem nem lesz jó", merthogy zsíros és normál hajra való... Róka, olyan ügyes vagy néha! Tudom. Szóval szükségem lett volna valamire, ami valóban használ, ami valóban korpásodás elleni, mert sajnos a már nem létező Dove sampon óta nem találtam olyat, ami a fejbőrömön felbukkanó ekcémával felveszi a harcot (a korpa száraz fejbőr, ami lehámlik, nekem meg az ekcéma miatt olyan a bőröm, mint a sivatag, ergo még a korpásnál is korpásabb, és nem a legkellemesebb, mikor egész nap vakarózol is, és fekete póló van rajtad ráadásként...), úgyhogy arra gondoltam, megpróbálom ezt. Már nézegettem a DM-ben, úgyhogy a száraz sampon mellé megvettem ezt is. Az illatáról amúgy nekem nagyon a Dove samponja jutott eszembe, úgyhogy bízom benne, hogy a hatása is hasonló lesz. Pár használat kellett abból is, mire észrevehető hatása volt, viszont azt mindenképp megjegyezném, hogy míg az eredeti WU2-t csak hideg vízzel moshatnám le, mert valamiért a melegebb vízzel kellemetlen, égető érzésem lesz a fejbőröm bizonyos pontjain (ahol durvábban is ki szokott jönni az ekcémám), ezt viszont viszonylag meleg vízzel mostam ki, és semmi hasonló nem volt. Úgyhogy ez már önmagában pozitívum!


Az előző alkalommal, amikor elindultam bevásárolni, akkor szereztem be ezt a két apróságot. A pandás neszesszer a Sinsay-ből van, kifejezetten nagy, a sminkcuccaimnak vettem, mert ebbe biztosan beleférnek azok a dolgok, amiket használok, így nem kell 3 különbözőbe pakolnom mindent, ha utazok. A bögrét pedig a Pepco-ban vettem, mivel nekem kifejezetten kevés bögrém van páromhoz képest (oké, oké, közösek, meg minden, de na), ez meg cuki is, cicás is, olcsó is volt, megvettem.


Szintén az előző alkalommal vettem a Sinsay-ben ezt a bugyit. Nem nagyon fűzök hozzá semmit. Azért mutatom meg, mert ez a legédesebb fehérnemű, amit valaha is láttam. Pedig nem szeretem a rózsaszínt, amúgy ez inkább olyan barack-rózsaszín keverék, de aaaaw that icecream-kittens! How cute is that?





Ismét korábban vett darabok: ezt a három pólót a Sinsay-ben. Eredetileg a Star Wars-osért mentem, és szerencsére volt, csak rohadt nagy rám (L-es), de nem baj, maximum elrejtem csodás habtestemet benne. A fekete pólót a felirat miatt muszáj volt, annyira én, annyira minimal, és annyira lényegre törő, hogy kellett. A szürke pedig talán nem is szorul magyarázatra. Egy egész zseb cica. Ami amúgy egy tényleges zseb, átlátszó anyagból (gondolom ebből van az átlátszó nadrág, kabát, szoknya meg minden), rajta az "Anti Depressants" szöveg, a cicák pedig a pólón. Nem hagyhattam ott, ez az egy volt belőle ráadásul.


Ezt a hármat még a Cropp-ban vettem, alapvetően csak be akartam ugrani körülnézni, erre... hát, róka voltam, és vettem cuki pólókat. A kávéson gondolkodtam, de végül arra jutottam, hogy elhozom, mert kellenek olyan felsők is, amik nem fehérek vagy feketék, nem sötétek, és cuki a minta rajta. A fekete pedig egy pizsama felső amúgy, de nem különösebben érdekel. Meg hát annyira én... megint.


Eme csodás pólót már tegnap vettem a Cropp-ban. Ezért indultam, meglepinek szántam páromnak, mert még múltkor mutattam, tetszett neki, aztán megbeszéltük, hogy következő hónapban megvesszük. Hát, nem akartam várni addig, mert ki tudja, lesz e még, úgyhogy gyorsan megvettem neki. Mellesleg iszonyat jól áll rajta, úgyhogy büszke vagyok magamra.

Ha pedig már ott voltam, mentem egy kört, találtam két hozzám illő pólót is, amit felpróbáltam, mert nem voltam biztos abban, hogy jók lesznek rám, de végül meglepetésemre jók voltak, jól is álltak, úgyhogy megint ott hagytam a Cropp-ban egy szép kis összeget, de... nem érzek bűntudatot. Ahhoz túlságosan menő mindkét felső!


A kakukktojás. Igen, ez Pewds pulcsija, a legutóbbi. Muszáj volt, túl királynak tartottam a mintát rajta, és miután láttam Marzián ezt a fehéret, rendeltem. Amúgy is szívesen támogatom Felix-et, mert mindig hátráltatva van a munkájában, másrészről pedig szívesen hordok egy király, limitált pulcsit, ami jó minőségű. Belül pihe-puha, nagyon jó az anyaga, nem brutál meleg, tehát 20 fokban is felvehető, de hűvösebb napokon bőven elég egy pólóval, kabát nélkül. Bár ezt nem tudom, hogyan csinálják, hogy melegben nem döglesz meg benne, hidegben meg pont jó... A minta király, szóval imádom! Valamint plusz pont a Represent-nek, hogy nem a valós értéket írták rá a csomagra, így elkerültük a vámmal való bacakodást is. (És még egy plusz pont nekik, amiért szívezték instán a képemet, amin megjelöltem őket is...)

That's all, folks! Igyekszem majd jelentkezni valami értékelhetőbb tartalommal is, egyelőre azonban ennyi lettem volna, és amint nem dolgozom ki az agyamat a helyéről, jövök ismét!

You May Also Like

0 megjegyzés