Újra itt vagyunk...

by - április 12, 2018

Kifejezetten régóta gondolkodom azon, hogy elhagyom a gportál bugyrait - no, de abban egyáltalán nem voltam biztos, hogy wordpress vagy blogspot. Még mindig nem vagyok, egyébként, de egyelőre itt vagyok újra. A miértre nem tudok megfelelő választ adni, egyszerűen nem érzem már úgy, hogy ott akarok lenni, nem érzem jól magam, nem érzem, hogy írni akarok. Oda. Mert amúgy akarok írni, van is miről, egy nagy halom mindent kellene megmutatnom nektek, és egyszerűen nem érzem a késztetést, hogy megtegyem, hogy bejelentkezzek, szórakozzak a képekkel, megírjam, elmentsem, megnézzem, bemásoljam, újra megírjam, és ne legyek biztos abban, hogy érdekel is titeket. Mindezek ellenére instagram-on végig aktív voltam, megmutattam mindent, és az is felmerült bennem, hogy az egész narkotikuss-t átviszem youtube-ra. De ahhoz szükség lenne egy tripod-ra a telefonhoz, ami még várat magára, mert róka olyan ügyes, mindig elkölti a pénzét ruhákra. És már a következő fizetésemből is kitaláltam, miket fogok venni. Szép, mondhatom... Shame on you, róka!
Tehát újra blogolok, ezúttal azonban tényleg lesz minden, ami engem érdekel - filozofálgatások az életről, haul, smink, ruha, outfit, geek, gamer stuff and so on... Aztán lehet, hogy valóban átkerül az egész a youtube csudálatos világába.

You May Also Like

0 megjegyzés