Alakul a ruhatár

by - május 09, 2018

Vasárnap volt a napja annak, hogy páromat elvittem a Cropp-ba. Ugye kapott már tőlem egy pólót onnan, de ő maga még nem volt bent, úgyhogy elmentünk nézelődni. Ebből végül az lett, hogy egyrészt, ő is odáig meg vissza van a boltért, másrészt vett pár pólót... Egyet magának, és én is kaptam kettőt. Aztán tegnap ismét elmentünk, immáron azzal a célzattal, hogy elverjem a pénzem, ami félig-meddig sikerült is, bár most nem vittem túlzásba, illetve párom is beszerzett magának még néhány dolgot. Beugrottunk még a Sinsay-be is, mert munkába járós nadrágot akartam venni, szerencsére sikerrel is jártam, valamint innen is kaptam egy "apróságot" páromtól. Lényegében nem vásároltunk sokat, egy cipőt rendelünk még a Cropp-ból neki meg egy pulcsit nekem, mert a boltban nincs az a méret / szín, ami nekünk kell, aztán lehet, hozzácsapok még 1-2 apróságot is, ha úgy alakul... (Enyhén találtuk meg a boltunkat csak, egyébként!)

 
Ezeket még vasárnap kaptam. A cicásat nagyon szerettem volna, és úgy voltam vele, hogy maximum megrendelem a webshopról, de volt, ráadásul XS-es. Gondoltam, majd akkor kedden vagy szerdán visszajövök megvenni, mire párom mondta, hogy megveszi. Meg közben megláttam a szürke Fuck Society-s pólót is, amit eredetileg párom mondott, hogy tetszik neki, végül azt is megkaptam (ez egyébként S-es, és sokkal hosszabb, mint bármelyik másik pólóm), ő meg vett egy ugyanilyet feketében. Úgyhogy van egy nagyon "kapjabemindenki" egyen pólónk.

Tegnap pedig ezt a crop top-ot vettem. Bár nem vagyok teljesen megbarátkozva a dologgal, hogy a babaháj kilóg, de ha másképp nem is, maximum fürdőruha fölé akár simán jó lesz. Vagy nem tudom. De ettől függetlenül tetszik, magamon is tetszik, az alakommal sincs problémám. Csak fura. Soha nem voltak haspólóim, gondolom ez így érthető.

A Cropp-ban még találtam egy farmert, pontosabban ezt. Lefényképezni nem próbáltam, mert nem tudom hol, összehajtva meg értelme nincs, ha úgyis meg tudom mutatni a webshop-on. A Sinsay-ben (megmutatnám ezt is, de épp nem érhető el a webshop) egy sima kék farmert vettem, ami csípőnaci lenne, de mivel egy számmal nagyobb lett jó a lábaim vastagsága miatt (mondjuk meglepően nem nagy derékban sem), ezért szerencsére normálisan fel tudom húzni a derekam és a csípőm közé. Sorry not sorry, nem szeretem a csípőnacikat, mert ha leguggolok, mindenem kint van belőle. Ja, és még párom vett egy új sapkát magának, mert a BP Shop-os pirosa kimoshatatlanul koszos, és valami istenien áll rajta az új. Csak nem tudom lenyúlni tőle ezt már, mert pont olyan fazonú (full cap, nekem ez meg már nagy), hogy rajtam förtelmes legyen. :'D Illetve a Sinsay-ből még ezt a táskát kaptam, amit párom vett meg nekem.

Amit kinéztem a Cropp honlapján, az ez a pulcsi, feketében, ami igazából sötét szürke a képen - a boltban csak egy másik fajta van, amit fel is próbáltam, nem is rossz, de fehér, fehérből meg bőven elég a Pewds-os pulcsim. Páromnak ezt a cipőt fogjuk megrendelni kékben, mert nem volt a méretében, egyébként rohadt jó cipő. Kinéztem még egy nadrágot most a honlapot böngészve, ami akciós, de még agyalok rajta délutánig, valamint egy body-n is gondolkodom, mert tetszik, és a boltban már nem volt, úgyhogy ez esélyes, hogy még hozzácsapódik a dologhoz...

Nagyon durva amúgy, hogy mióta felfedeztük a Cropp-ot, minden második srácon az ő pólójukat látjuk. De komolyan. Mindenhol. A cicás férfipólót is így fedeztem fel, meg tegnap is egy nagy halom pasin az ő pólójuk virított... és párom is boldog lehet, hogy végre van egy hely, ahol tud magának ruhát venni.

You May Also Like

0 megjegyzés