Hajfestési tervek

by - szeptember 25, 2018

 
Aki követ már egy ideje, az tudja, hogy mennyire magaménak érzem a rézvörös hajszínt, és, hogy lélekben egy igazi ginger / redhead vagyok. Ellenben azt is tudhatja, hogy szeretem az extrémebb hajszíneket - nem csak másokon, magamon is. Volt már pinkes-lila a narancssárga mellett, volt már hófehér meg teljesen lila, volt szinte hófehér sidecut-om vörös hajjal, és mindet imádtam. Azonban teljesen fele-fele arányban még soha nem mertem befesteni a hajamat más-más színűre. Most éppenséggel ezt tervezem egy ideje...

Nem akarok tízezreket költeni fodrászra, mert képes vagyok megcsinálni ugyanazt, még talán jobban is. Nem szándékozom heteket, hónapokat várni az Amerikából rendelt hajszínezőre sem (pedig megfogadtam, hogy Arctic Fox lesz, ha hajszínező lesz, de erről letettem bizonyos más tervek és okok miatt). Nem szerettem volna szőkíteni sem a hajamat, hiszen elég világosnak tartottam, abba viszont nem gondoltam bele, hogy a narancsra rákenve a lila nem fog működni. (Kedvenc rókánk egyébként erre éppenséggel eme bejegyzés írása közben döbbent rá. GJ!) Úgyhogy megvettem azt a szőkítőt világosítót, amit a szinte hófehér, ezüst szőke hajamhoz használtam anno.


Ezt a Syoss szőkítőt nagyon szerettem, mert nem cseszte szét a hajamat, most meg ráadásul nem is szándékozom túlságosan kivilágosítani, meg hát eleve nem túl sötét, szóval reménykedem abban is, hogy nem kell neki sok idő, és nem lesz csibesárga sem, mert azt szintén nem fogja befogni a lila. Azt még nem tudom, mikor fogom kivitelezni a dolgot, de ha megtörténik a csoda, és jó is lesz, mindenképp elmesélem, miket bakiztam. Mert biztosan lesznek bakik...


Tudom, hogy nagyon megoszlanak a vélemények a L'Oreal Colorista színezőkről, és megmondom őszintén, én nem is ezt akartam volna megvenni, hanem az azonnal kimosható változatot, de azt sehol sem találtam (csak láttam a neten), úgyhogy megvettem ezt. Aztán lehet, hogy visszamegyek, veszek a Garnier-ből, ezt meg kidobom a francba. Ja, meg hát persze veszek majd a rézvörös festékből is, biztos, ami biztos. Mert ha nem lesz jó, nem akarok elbaszott hajjal szaladgálni hetekig...

És, ha már régóta dédelgetett álmomat megpróbálom megvalósítani, és amennyiben sikerül is, valamint jól sikerül, akkor még a frufrumat is visszavágom. Hiányzik a teljes frufru, és úgy érzem, a frizura megkoronázása lenne, ha ismételten levágnám magamnak. Meg amúgy sem tudok mit kezdeni a hajammal most, hogy szinte a vállamig lenőtt szegény. Mármint a frufrum.

Szóval, tehát... Amennyiben jól tudjuk abszolválni a terveket, mindenképp hozok a procedúráról egy bejegyzést, ha pedig nem, arról is tudni fogtok. Főleg instáról, mert akkor kidobok egy frissen rézre festett hajas képet, miszerint "elk*rtuk... nem kicsit, nagyon!". :D

You May Also Like

0 megjegyzés