Kapcsolatom a Lush-sal

by - szeptember 20, 2018

 
Azt hiszem, 2,5 éve vagyok nagyon oda meg vissza a Lush termékeiért, azonban ez nem mindig volt így. Eleinte, amikor láttam tumblr-ön azt a sok csodás képet a fürdőbombáik festette fürdővizekről, még nem tudtam, mi is ez a dolog. Aztán, amikor megnéztem a honlapjukat, tudatosult bennem, hogy ez olyan tipikus "sznobéria" jellemző. Mint ahogyan a Pumpkin Spiced italok is a "basic white b*tch" kezdőszettjébe tartozik. Nos, egy idő után már annyira birizgálta a fantáziámat, hogy kíváncsi lettem: Miért szeretik annyira a Lush-t? Az első alkalom meghatározó volt. Itt pedig szabadjon megjegyeznem, mennyire örülök, hogy a Westendben lévő üzletbe tértem be elsőként. Persze, oké, a termékek ugyanazok, de például számomra a Lush Allee csalódás volt. Kicsi, a dolgozókon sem látom azt a kicsattanó energiabombaságot, amit például a Westend dolgozóin. Jó, tudom, mindenkinek lehet rossz napja, de akárhányszor voltam az Allee-ban, nem éreztem azt a családias, kedves, közvetlen fogadtatást, amit a Westendben. De nem is ez a lényeg most, és amúgy sem szeretnék ennyire előre szaladni...

Legelső két termékem az Intergalactic fürdőbomba, valamint a Bubblegum ajakradír volt. A fürdőbomba egyébként még mindig az egyik legmenőbb terméket a Lush-nak, azonban egy nagy hátránya van: az aranyszínű csillám, amit tartalmaz. Levakarhatatlan, konkrétan 1 hét kellett neki, hogy lekopjon. (Oké, járulékos veszteség, de no!) Az ajakradír eleinte nagy kedvencem volt, azonban már nem igazán használom úgy 1,5 éve. Azóta viszont egyre több mindent kipróbálgattam.
A Halloween-i termékek közül tavaly kinéztem a cicát, ami a Bewitched névre hallgat, és egy habfürdő. Imádtam, hogy fekete lesz tőle a víz, imádtam, hogy a bőröm puha lett, mint a babapopsi. Biztosan újra fogom venni, lehet, hogy idén már nem, de jövőre mindenképp.
Szintén a boszorkánykonyha idénytermékei a Lord of Misrule és az Eyeball, amiket még nem próbáltam, de biztos vagyok abban, hogy nem csalódok bennük. Az illatuk csodás, a szemgolyó humoros, és ahogy elnézegettem a videókat, mindkettő kifejezetten szépen színezi a vizet. Beszereztem még a Ghost in the Dark szappant is, mert tök jópofa, a kinézett szappan pedig nem volt éppen. Nem igazán van oda a bőröm az ilyen szilárd szappanokért egyébként, de ezt, amikor kipróbáltam, egészen szerette. És tényleg foszforeszkál a sötétben!
Amiket még próbáltam eddig, az a Dargon's Egg fürdőbomba, ami nagyon tetszett, valamint ezzel egy időben került a tulajdonomba egy Bubble Spinner habfürdő is, ezt azonban még nem használtam, de nagyon menőnek tűnik.
És itt is megemlítem a samponkorongot, amiről viszont nem fogok hosszasan beszélni, mert külön bejegyzésbe szeretném bemutatni. Ez nem más, mint a Soak and Float. Elsőre furcsa volt, de megszoktam már, és meg is szerettem, viszont tényleg nem akarok ennél többet egyelőre megosztani róla.


Most pedig hadd mondjam el, miért is szeretek jobban a Westendbe járni azon kívül, hogy közelebb van. Számomra az, hogy egy kifejezetten nagy térrel rendelkező üzlet, már önmagában ad egy pluszt, mert nem kell félnem, hogy szétverem a berendezést azzal, hogy megfordulok. Viszont nem ez az egyetlen, ami miatt öröm ujjongva megyek be, vagyis nem ez a fő ok. Hanem a dolgozók. Ha sokan vannak bent vásárlók, érdeklődök, akkor is egyből valaki odaugrik, hogy tud e segíteni, ismerjük e adott terméket, megmutassa e, hogy működik. Volt egy alkalom, amikor az eladó leányzó énekelt, táncolt, miközben nekünk mutatta a habfürdőt, amit annak ellenére is megmutatott, hogy mondtuk neki, ismerjük. A legutóbb, mikor a halloween-i termékeket vettem, mi voltunk párommal az egyetlenek a boltban, két eladó jött oda egyből, nagyon kedvesek voltak, az orrunkba nyomták az Ectoplasm-ot, mondván, új termék, és milyen jó illata van. :D A szellemes szappant is így választottam, és nálam ez a fajta hozzáállás, hogy látom, érzem rajtuk, hogy nem kényszerből viselkednek így (az Allee-ban épp ellenkezőleg éreztem, és ezért sem szeretek oda bemenni), nagyon sokat számít. Mosolyogva megyek be, mosolyogva jövök ki. Nekem erre szükségem van, ha egy olyan üzletről van szó, amiről tudom, hogy jó ügyet is támogatok egyben.


A Lush az egyik kedvenc helyem lett, az illatok, az atmoszféra, a dolgozók... Az, hogy valóban jót tesznek még az én szánalmasan szörnyű bőrömnek, hogy az állatkísérletek ellen vannak, és tesznek is érte. Ezért szeretem.

You May Also Like

0 megjegyzés