Mi van veled, róka?

by - szeptember 10, 2018



Ha őszintének kellene lennem, baromi nehéz újra megnyitni ezt a szövegszerkesztő, bejegyzésíró dolgot, és nem azért, mert nem akarok írni. Nem is az a baj, hogy nincs miről, mert bőven rengeteg mindent meg akarnék veletek osztani, de valahogy nem megy. Nem tudom, miért. Most egyszerűen ez van. Nem csak a bloggal állok hadilábon, mással is, ami az internetes jelenlétemet illeti, de erről most nem szeretnék különösebben beszélni. Azonban pár mozzanatot szeretnék megosztani, hogy mi is a helyzet, mivel állok hadilábon, és mivel szeretném kitölteni a szabadidőmet...

  • Volt egy fotózás Tomival. Őt tumblr-ről ismerem, még jó pár évvel ezelőttről, és tavaly sikerült is találkoznunk végre, nagyon-nagyon örültem neki. A lényegi része, hogy imád fotózni, analóggal dolgozik, és nekem kell az a Minolta! No, de... Volt egy raklap elképzelése, modellekkel, félakt, akt, satöbbi. Én meg tök szívesen kipróbáltam volna magam, mint fotómodell, de kizárólag idézőjelben használjuk a modellt ebben a kontextusban, akkor is, ha nincs ott az idézőjel... Tehát voltak elképzelések, én is küldtem neki pár nekem tetsző fotót, ő is küldött nekem pár ötletet. Aztán összehoztunk egy fotózást. Ofc eléggé furcsa volt, meg nem tudtam, mit kezdjek magammal, a helyzettel, úgy kb. mindennel, aztán meg rettegtem a végeredménytől, miközben tűkön ültem, hogy megkapjam a fotókat... Szükségem volt már egy ilyen önbizalom-fröccsre, mert nagyon rosszul voltam, ha tükörbe néztem, de ezek a fotók elképesztőek lettek, és tényleg én vagyok rajtuk, és imádom! Úgyhogy csak úgy, heccből majd mondhatom még egy pár alkalom után, hogy "modell" vagyok.
  • Vettem egy halom új sminkcuccot. Ecsetekkel is jól el vagyok most látva, van egy halom palettám, és megtaláltam a legkirályabb NYX I Love You So Mochi highlighter palettájának dupe-ját is. Annak már kevésbé örülök, hogy lelki erőm sincsen sminkelni, de nem baj. A lényeg, hogy van minden, amire nincs is szükségem.
  • Ismét rendeltünk LootCrate-et, és hajajj, de szeretem, hogy olcsón olyan dolgok vannak benne, hogy csak na! Ez olyan, mint a tetoválás... ha egyet rendeltél, jön majd a következő sorban. Hacsak nem maradsz feliratkozva.
  • Vettem a Lush-ban sampont, hogy hátha helyre rakja a kis ekcémás fejbőrömet, és eddig egész jól teszi a dolgát. Igaz, eddig csak kétszer mostam vele hajat, de így is van különbség. Ha ez beválik, legalább lesz mihez nyúljak, amikor rájön a "csesszünk ki a rókával" a bőrömre.
  • Korábban már volt egy Cute but Deadly Genji-m, aztán vettem egy Pachimari kulcstartó meg lett egy Reinhardt-om, amit elhagytam valahol (és nagyon, de nagyon szarul viseltem), majd lett egy CBD Sombra-m, és egy tatyóakasztós Torbjörn-öm, amivel már nem kísérleteztem, és inkább a többiekkel tartom a gépnél. Nagyon cukik amúgy, Torb a kedvencem...
  • Megrendeltem Jacksepticeye PMA-s pólóját, és idővel remélem, hogy a pulcsit is sikerül majd. Aztán kiderül, kell e fizetni rá áfát, merthogy Pewds pulcsijára sem kellett, pedig hivatalosan elvileg azért is kellett volna kérniük.
  • Megdöglött az aloe veránk és az egyik orchideánk, de a másik még egyelőre kitart.
  • Anyciékhoz meg egy mókus költözött, és remélem, ott marad, mert amúgy haláli...
Nem is tudom, hogyan írtam ennyi sületlenséget, ami biztosan senkit sem érdekel. Ellenben, ha mégis lenne valami, amiről olvasnátok kicsit bővebben, írjátok meg nyugodtan. Aztán majd erőt veszek magamon.

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Válaszok
    1. Majd kiválogatom a társadalmilag és mindenhogyan appropriate darabokat, aztán lehet, hogy feldobok párat.

      Törlés